Principiu di travagliu di u fabricatore di bobine di valvola di impulsu, CINA

Esigenze ambientali

fabricatore di bobine di valvola di impulsu-shaoxinghengrui fabricatore

A vàlvula di impulsu elettromagneticu di l'unità di pulizia di polvera di u cullettore di polveri di impulsu deve rispettare strettamente i requisiti ambientali quandu hè utilizatu.Sia chì a valvula di impulsu elettromagneticu pò funziunà bè o micca, e cundizioni ambientali di a valvola di impulsu elettromagneticu saranu i seguenti:

1. Sicondu i tippi di supply supply, AC è DC solenoid valves sò sceltu rispittivamenti.In generale, l'alimentazione AC hè cunvenuta à aduprà.

2, l 'ambienti hè relativamente altu umidità è gocce d'acqua è altre occasioni, deve esse sceltu valvola elettromagnetica waterproof.

3. In ambienti currussivu o splusivi, valvole di solenoid resistente à a corrosione deve esse preferitu secondu i bisogni di sicurità.

4. A cundizione di supply supply di valvula di impulsu elettromagneticu.

5. A fluttuazione di tensione di u fornitu di energia di solitu adopta +% 10%.-15% AC, è DC hè permessu di esse attornu a +% 10. In casu di overshoot, misuri di stabilizzazzioni di tensione o esigenze ordine spiciali deve esse pigliatu.

6, in l'ambienti, vibrazioni, bump è impattu deve esse sceltu per variità spiciali, cum'è valves solenoid marini.

7. A temperatura più altu è più bassu di l'ambienti deve esse selezziunata in u intervallu permessu.Se ci hè una deviazione eccessiva, l'ordine speciale deve esse presentatu.

8. Rated currente è putenza cunsumata deve esse sceltu secondu à a capacità di supply supply.Hè devi esse nutatu chì u valore di VA hè più altu à l'iniziu di l'AC, è a valvula di impulsu elettromagnetica conduttiva indiretta deve esse preferita quandu a capacità hè insufficiente.

9. Se u spaziu di l'ambiente hè limitatu, sceglite a valvula solenoide multifunzione, perchè salva bypass è trè valvole manuali è hè cunvenutu per u mantenimentu in linea.

10, specificazioni di tensione deve esse sceltu cum'è AC220V, DC24V.quantu pussibule.


Tempu di Postu: 11-Nov-2018
Chat in ligna WhatsApp!