0200 valvola di impulsu di bobina di solenoide DC24V

Breve descrizione:

0200 valvola di impulsu di bobina di solenoide DC24V A bobina di solenoide di impulsu hè una parte principale di u vestitu di valvola di impulsu è travaglia cù u polu assemble inseme.1. Coil Insulation: Classe F 2. Voltage: DC24V, AC220V 3. Tipu di cunnessione: DIN43650A A bobina di solenoide di a valvula di impulsu hè una parte assai impurtante di a valvula di impulsu.A vàlvula di impulsu (chjamata ancu valvola di diafragma) hè un "interruttore" di l'aria di u sistema di pulizia di filtri di sacchetti di jet di impulsu cuntrullata da u cuntrollu di u signale di output, a pulizia di l'iniezione bag-by-row (stanza), cusì a resistenza à a polvera ...


  • Prezzo FOB:US $5 - 10 / Piece
  • Min.Order Quantità:100 Piece / Pieces
  • Capacità di furnimentu:10000 Piece / Pieces per Month
  • Portu:NINGBO / SHANGHAI
  • Termini di pagamentu:L/C,D/A,D/P,T/T
  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    0200 valvola di impulsu di bobina di solenoide DC24V

    A bobina di solenoide di impulsu hè una parte principale di u vestitu di valvola di impulsu è travaglia cù u polu assemblendu.
    1. Coil Insulation: Classe F
    2. Tensione: DC24V, AC220V
    3. Tipu di cunnessione: DIN43650A

    28.

    A bobina di solenoide di a valvula di impulsu hè una parte assai impurtante di a valvula di impulsu.A vàlvula di impulsu (chjamata ancu valvola a diafragma) hè un "interruttore" di sistema di pulizia di filtri di sacchetti di impulsi cuntrullati da u cuntrollu di u signale di output, a pulizia di l'iniezione di saccu per fila (stanza), cusì a resistenza à a polvera resta in u intervallu stabilitu, per assicurà. u putere di trasfurmazioni è l'efficienza di raccolta di polvera.

    Bobina solenoide per goyen, asco, DMF è altre valvole di impulsi di serie

    IMG_5364

    Tempu di carica:7-10 ghjorni dopu u pagamentu ricevutu

    Garanzia:A nostra guaranzia di a valvula di impulsu è di e parti hè di 1.5 anni, tutte e valvole venenu cù una garanzia basica di venditori di 1.5 anni, se l'articulu hè difettu in 1.5 anni, Offremu rimpiazzamentu senza carica supplementu (cumprese a tarifa di spedizione) dopu avè ricevutu i prudutti difettu.

    Consegna
    1. Avemu da urganizà a consegna immediatamente dopu u pagamentu quandu avemu almacenatu.
    2. Avemu da priparà a merchenzie dopu cunfirmata in u cuntrattu in u tempu, è furnisce ASAP seguitate u cuntrattu esattamente quandu i beni sò persunalizati.
    3. Avemu una varietà di manere di mandà merchenzie, cum'è per mare, per aria, espressi cum'è DHL, Fedex, TNT è cusì.Accettamu ancu a consegna disposta da i clienti.

     

    Prumettimu è i nostri vantaghji:
    1. Semu un prufessiunali di fabbrica per a fabricazione di kit di valvula di impulsu è di diafragma.
    2. A nostra squadra di vendita è tecnica cuntinueghja à dà suggerimenti prufessiunali in a prima volta quandu i nostri clienti anu
    ogni quistione nantu à i nostri prudutti è serviziu.
    3. Acceptemu a valvula di impulsu fatta da u cliente, i kit di diafragma è altre parti di valvola basatu nantu à e dumande di i nostri clienti.
    4. Avemu da suggerisce a manera più còmuda è ecunomica per a consegna s'ellu ci hè bisognu, pudemu usà a nostra cooperazione à longu andà
    speditore à serviziu basatu nantu à i vostri bisogni.
    5. U serviziu prufessiunale dopu a vendita migliurà è spinghje u travagliu di i nostri clienti durante u so mandatu di cummerciale dopu chì sceglite di travaglià cun noi.
    6. U serviziu efficaci è ostaggi facenu sentu còmode di travaglià cun noi.Cum'è i vostri amichi.


  • Previous:
  • Next:

  • Chat in ligna WhatsApp!