Valvula à impulsi elettromagnetichi: si riferisce à a valvula à diafragma chì combina una valvula solenoidale, una valvula pilota è una valvula à impulsi è hè cuntrullata direttamente da signali elettrichi.
U rolu di a valvula à impulsi elettromagnetichi:
Hè per cuntrullà a dimensione di a pressione di l'oliu in u circuitu di l'oliu. Generalmente installatu in u circuitu principale di l'oliu o in u circuitu di l'oliu di contropressione di l'ammortizzatore, per riduce l'impattu di a pressione di l'oliu durante u cambiamentu è u bloccu è u sbloccamentu, in modu da mantene l'equipaggiu in bon funziunamentu. [2]
Sicondu l'angulu di entrata è di uscita di a valvula è a forma di entrata d'aria, pò esse divisu in trè tippi.
A) valvula à impulsi elettromagnetichi à angulu rettu: a valvula à diafragma hè direttamente angulata da u signale elettricu à l'angulu rettu di l'entrata è di l'uscita di u corpu di a valvula.
B) valvula à impulsi elettromagnetichi diretti: a valvula à diafragma hè cuntrullata direttamente da signali elettrichi à 180 gradi d'entrata è d'uscita di u corpu di a valvula.
C) valvula à impulsi elettromagnetichi immersi: l'entrata di u corpu di a valvula hè immersa in l'airbag, cuntrullata direttamente da a valvula à diafragma di i signali elettrici.
In più di e trè elettrovalvule cunvinziunali, ci hè ancu una valvula à impulsi elettromagnetichi à bassissima tensione di grande calibru per l'iniezione rotativa.
Data di publicazione: 11 di nuvembre di u 2018



