Produttore di bobine di valvola di impulsu-CHINA

Valvula di impulsu elettromagneticu: si riferisce à a valvula di diafragma chì combina a valvula solenoide, a valvula pilota è a valvola di impulsu è hè cuntrullata direttamente da i segnali elettrici.

U rolu di a valvula di impulsu elettromagneticu:

Hè per cuntrullà a dimensione di a pressione di l'oliu in u circuitu d'oliu.Generalmente installatu in u circuitu di l'oliu principale o in u circuitu di l'oliu di pressione posteriore di l'ammortizzatore, per riduce l'impattu di a pressione di l'oliu quandu si cambia è chjude è sblocca, in modu di mantene l'equipaggiu funziona senza problemi.[2]

Sicondu l'angulu di l'ingressu è l'outlet di a valvula è a forma di l'ingressu di l'aria, pò esse divisu in trè tippi.

A) valvola di impulsu elettromagneticu à l'angolo rettu: a valvula di diafragma hè direttamente angulata da u signale elettricu à l'angolo drittu di l'ingressu è di l'output di u corpu di a valvula.

B) direttamente à traversu a valvola di impulsu elettromagneticu: a valvula di diafragma hè direttamente cuntrullata da i segnali elettrici à 180 gradi di entrata è di uscita di u corpu di a valvula.

C) submerged valve impulsu elettromagneticu: u corpu valve intake hè sottumessu in u saccu d'aria, direttamente cuntrullati da valvola di diafragma signali ilettricu.

In più di e trè valvule solenoidi cunvinziunali, ci hè ancu una valvola di impulsu elettromagneticu ultra-bassa tensione di grande calibre per l'iniezione rotativa.


Tempu di Postu: 11-Nov-2018
Chat in ligna WhatsApp!