Pulse Valve Coil Manufacturer-CHINA

Electromagnetic pulse valve: e faasino i le diaphragm valve lea e tuʻufaʻatasia ai le solenoid valve, pailate valve ma le pulse valve ma o loʻo pulea saʻo e faailo eletise.

Le matafaioi a le electromagnetic pulse valve:

O le pulea lea o le tele o le mamafa o le suauu i totonu o le suauu.E masani ona faʻapipiʻiina i totonu o le suauʻu suauʻu autu poʻo le tua o le suauʻu faʻalavelave faʻafuaseʻi o le faʻalavelave faʻafuaseʻi, e faʻaitiitia ai le aʻafiaga o le suauʻu pe a fesuiaʻi ma lokaina ma tatala, ina ia mafai ai ona faʻagasolo lelei meafaigaluega.[2]

E tusa ai ma le tulimanu o le valve inlet ma fafo ma foliga o le ea inlet, e mafai ona vaevaeina i ni ituaiga se tolu.

A) taumatau sa'o electromagnetic pulse valve: o le diaphragm valve o loʻo faʻapipiʻi saʻo e le eletise eletise i le itu taumatau o le inlet ma fafo o le valve body.

B) sa'o e ala i le electromagnetic pulse valve: o le diaphragm valve o lo'o pulea sa'o e fa'ailo eletise ile 180 tikeri ole inlet ma fafo ole tino valve.

C) fa'afefeteina electromagnetic pulse valve: o le valve intake o le tino o loʻo faʻafefe i totonu o le taga ea, faʻatonutonu saʻo e ala eletise eletise diaphragm valve.

I le faaopoopo atu i le masani e tolu solenoid valve, o loʻo i ai foʻi se vaʻa eletise eletise eletise eletise tele-maualalo mo le tui tui.


Taimi meli: Nov-11-2018
WhatsApp Online Chat!